PSM logo
İstanbul|
19°
Anasayfa
Gündem

Honda CEO'sundan 70 yıl sonra bir ilk: Yatırımcılardan özür diledi

Honda Motor CEO'su Toshihiro Mibe, şirketin geçen ay yaklaşık 70 yıl aradan sonra ilk yıllık zararını açıklamasını takiben hissedarlardan özür diledi.

İlgili Etiketler

Honda CEO'sundan 70 yıl sonra bir ilk: Yatırımcılardan özür diledi

İlgili Etiketler

Yorumlar

0 yorum

Yorum bırak

Yorumunuzu bizimle paylaşın.

Yorumlar yayına alınmadan önce kontrol edilir.

Henüz yorum yok.